I realized i was swimming.

















© This is my pictures.

Jeg kom hjem fra Sverige i dag. Det har været en super hyggelig tur med fire søskende, far og hans kæreste. Fire dage med ski og to dage med shopping - og så ville ungerne selvfølgelig i legeland og svømmehallen. Søde Daddy'O gav et par bukser og en skjorte - thank you! Billederne er fra turen. Jeg kom ikke så meget ud med kameraet, da det var -10°... 
Men shiat, det er dejligt at være hjemme. Jeg har dog bare et par store afleveringer for til mandag og torsdag... Men det bliver godt at se klassen igen og komme i gang med hverdagen. Tror egentlig jeg må begynde på den aflevering til mandag...
Hvordan var jeres ferie?

Btw. jeg har hørt Florence + The Machine hver dag den her uge. Jeg elsker især den her:

// Florence + The Machine: Swimming //

Ingen kommentarer: