there's a fire starting in my heart.



@This is my pictures.

Søde mor, åh søde mor... Jeg har fået de overstående tre ting, ringen, de blomstrede sko og den stribede kjole fra H&M af min moooar. Lækre ting til det varme vejr, ja tak!
I dag har den ellers stået på kreativ tankegang klokken 8.30 om morgenen og så får man først fri klokken 15.30. Men derefter stod den på en løbetur i blæsevejret og fransk aflevering. Jeg skal videre med min samf. opgave her om lidt. Gider man? Næ. Skal man? Ja.
I morgen står den på bedste vens fødselsdag med lækker vegetarisk mad - og jeg skal finde et kort!

Og så har jeg et lille spørgsmål: Jeg skal til at lave mad hver mandag fra nu af fra en lækker kogebog "Vegetarisk Vellyst" (jep, vegetar på 2. år) til min familie, og jeg tænkte lidt... Hvad ville I synes, hvis jeg hver mandag bloggede om retten?

Ingen kommentarer: