new in this weekend.






@ This is my pictures.

Fredag var jeg kort i H&M med Matilde, inden vi tog hjem til hende og videre til Laura, hvor vi prøvede tøj og spiste lææækker sushi inden klassefest hos Kasper fra klassen. Solbrillerne, den hvide top og de mørkeblå bukser købte jeg dér i H&M (+ en sort basic top). Deres nye forårskollektion er helt i orden. Kan anbefale den!
Søndag var der pigehygge aften med 8 af de søde piger fra klassen hos Celine - hvor fire drenge fra parallelklassen joinede ved 12-tiden. Den stod inden da på pizza, Lykke og leg med mit kamera. Men lidt før 12 kom sprutten frem. Vi havde nemlig fri fra skole mandag jo pga. karaktergivning - som jeg er ret tilfreds med.
Mandag efter en dejlig morgen med film, røræg og varme morgenboller, tog jeg til København med en af mine venner, Kasper, og fandt en masse lækkert tøj til ham - men kunne ikke holde nallerne for mig selv, så jeg faldt over de to første billeder: Stribet sweat fra Weekday, mit første og langt fra sidste køb derinde, og shorts fra Monki. Så da jeg kom hjem besluttede jeg mig for at rykke om på værelset (Billeder vil komme). It's niiiice.
I dag har den, som sagt, stået på arbejde og total afslapning. Jeg vil gå tidligt i seng og få sovet igennem.

Ingen kommentarer: