aeroporti di roma.


I går klokken ca. elleve landede vi i København efter fem timer i lufthavn og fly. Men det var klart det værd. Rom var fantastisk, intet mindre. Jeg lægger nogle billeder ud i løbet af ugen derfra.
I Københavns lufthavn på vej derud købte jeg Sirene. Denne måned er der en masse lækre tips til en sundere og lækrere krop, og selvfølgelig en masse lækre ideer til sommeren mode. I flyet gik jeg i gang med min aflagte "Claras Krig" som er en fantastisk dagbog/fortælling om en 15-årig jødisk pige fra Polen, som overlever krigen, men oplever nogle af de forfærdelige hændelser under 2. verdenskrig. Jeg kan stærkt anbefale den! Og så i Roms lufthavn, Aeroporti di Roma, fik jeg købt mig mit længe ønskede orange Swatch ur. Jeg er så glad for det, og farven er god til sommerens farver.
I dag har den stået på afslapning med en af mine gode venner, solbadning, at pakke ud og købe en lækker vintage clutch til kun 79 kr. Glæder mig til at modtage den! Men jeg vil nyde min chai-te og læse lidt videre i Claras Krig inden jeg skal se dyner.
Jeg håber I har haft en god påske! Hvad har I lavet?

Ingen kommentarer: