sunday is true.



Åh hvor er det fantastisk med solen! Jeg nyder det stort. Billederne er fra da jeg kom hjem fra arbejde søndag. Efter få timers søvn pga. strømsvigt, fire timers arbejde med multi-mange kunder, bus der kørte forbi da jeg skulle hjem og en forsinket mor kom jeg hjem og fik mig noget sen frokost og fik opladet min døde mobil. Endnu bedre så endte dagen lækkert med Lau kom over kl. 17, spiste og overnattede. Flere billeder her i morgen. Sidder og er stor forkølet, så tror jeg skal have noget søvn.
Ps. undskyld stilheden. Det bliver bedre fra nu af, je promis!

3 kommentarer:

Lisa Emily Petersen sagde ...

Jeg elsk-elsk-elsker dit iPhone cover! SÅ sejt!:)

Anne Kristine sagde ...

Sikke en fin blog :) Hvor har du købt det fine sengetæppe?

Emma sagde ...

@Lise Emily Petersen: Tak! Jeg er også selv vild med det! :-D

@Anne Kristine: Tusind tak! :-) Altså hvilket af dem? ;-) Det brune har min mor købt i Ikea mener jeg for nogle år siden, og det blomstrede har jeg faktisk købt i Netto til 50 kr. her i oktober. :-)