wind, blowing from every corner.







Tog alene til København i dag for at købe gave til far. Det blev til to tallerkener, et krus og et glas, og Cheap Monday jeans, som jeg håber han kan passe. Det var virkelig hyggeligt at gå rundt derinde trods den stærke vind, der er i dag - kan høre den mod husets vægge og taget.
Jeg havde hørt rygter om ear cuff's i Glitter, som jeg meget sjældent besøger, men tog chancen og tjekkede. 20 kr. for et styk ear cuff, det er i orden! Det kan godt være den ikke er wow eller fin, men jeg synes, den er ret fed. Og det var faktisk det eneste jeg købte til mig selv - udover en lækker smoothie og vitamin water. Men var i H&M, Urban Outfitters, Topshop, Monki osv., hvor jeg blev overrasket over, at jeg ikke faldt for noget - lige med undtagelse i UO, hvor jeg fandt en kjole og en lækker rød cardigan til samlet 1050 kr., damn - men jeg var overrasket over, hvor lidt interessant det var. Håber de andre sommer kollektioner er bedre...
Min mor og papfar havde lækker mad med hjem fra Århus. Rugbrødsburgere med tunmousse, grønne oliven, hjemmelavet citronmåne og verdens bedste småkager - nom! De havde også været forbi min mormor og morfar, hvor min mormor havde givet dem en lille goodie-bag med Clinique produkter. Mascaraen skulle være rigtig god. Glæder mig til at afprøve.
Men men far fylder år i morgen, så skulle finde outfittet til festen om aftenen. Det bliver en lille hyggelig fest med italiensk mad, børn og familiehygge. Så jeg tænkte... Jeg har faktisk ikke fået brugt min galaxy dress fra Monki, så den skal ud og luftes i morgen med River Island cardiganen.
Wow, indlægget blev langt i dag. Har mere i morgen, hvis jeg når at blogge inden arbejde.


// Panic! At The Disco: When The Day Met The Night //

1 kommentar:

erick qruanswalle sagde ...

this dress is beautifull.