A og jeg gik rundt i centeret i dag - hvilket normalt ikke er et sted at kigge på butikker for os, medmindre det er genbrugen - og vi kom forbi den famøse sko forretning. A fandt sig et par Converse og fik da lige spenderet et par kroner, hvorefter vi begge finder to fantastiske ringe, vi hver især bør eje. Jeg har meget smalle fingre, så den gled lidt rundt, men I must own. Og nu da jeg har fået mig et ordentlig kort, blev der spenderet 67 kr på Asos, på tre andre ringe. Oh I happy fool. Men da tanken om en løbetur, lektier og få timers søvn dukker op i mine tanker bliver mit hoved helt tåget. Nu mærker jeg hvor træt jeg er.... Jeg er så umådelig træt, at det gør helt ondt. Min plan er at lægge mig til at sove kl 22. Jeg glæder mig.


Ps. Jeg har fundet arvesmykker i min mors skuffe. Jeg fandt bl.a. en sølv ske fra 1945, et armbånd med min fars navn og en rav ring min morfar har lavet i sine unge dage. Jeg er helt høj. Jeg elsker at finde sådanne ting og nyde synet af dem og høre om deres fortid. 


Ingen kommentarer: