Det er sjovt at se hvordan man ændrer sig igennem årene. Hvordan nye venskaber dannes og gamle falder hen. Hvordan nogle er dybe mens andre er overfladiske.
Vi ved alle, at, udover familien, er venner de mennesker man kan stole ét hundrede procent på. De vil altid være der, i medgang og modgang. De vil altid være der til et kram eller en kærlig trøst. Og de venskaber, der klarer sig gennem, ikke bogstaveligt set, ild og vand, er de stærkeste venskaber.
For mig er mine ærlige og tro venner som mine familiemedlemmer. Jeg ved altid de vil være der, at de ikke er dem, der pludselig er ude af billedet uden at informere en om det. Det er dem, man kan snakke med om hvad som helst, grine med, smile med og græde med.
Jeg er lykkelig for jeg har oplevet et sådan venskab. Et venskab jeg ser som et familieforhold, for det vil altid være der. Tak.

Ingen kommentarer: