"Kære 2t
Håber I nyder jeres ferie :-)
Jeg har omsider fået rettet jeres første fysikrapport færdig - beklager at det tog så lang tid!"

....... Med (for) høje forventninger er Word ekstra lang tid om at åbne dokumentet. Jeg er spændt. Det er jeg virkelig. Den første fysikrapport, og så om energibevarelse. Det er nu der skal scores gode karakterer. Okay. "OK", "OK", "OK" ....... 10 - Oh shit, jeg er glad!

Inden da, i formiddags, var min mor, min farmor og jeg på Louisiana for at se Klee og Cobra. Jeg havde desværre ikke lov til at tage billeder ved udstillingen, da der er copyright. Men det var fantastisk hvordan de to kunstnere, tilmed Kappel, Bille etc., skildrede det ungdommelige sind gennem deres kunst. Malerierne, tegningerne og skulpturerne stammede fra 1930'erne og 1940'erne, så der var en hel del af dem, der skilderede livet under krigen. Jeg var dog mest imponeret over Paul Klee og hans fantastiske evne til at bruge og til at sammensætte farverne.
Ps. Kan klart anbefale udstillingen. Hvis du er under 18 år er det gratisssss.

Ingen kommentarer: