Pff, lektier, lektier, lektier. Så er man tilbage i dagligdagen. Nu er det igen weekenderne, man skal glæde sig til. Og jeg må indrømme efter sidste weekend, hvor lejligheden var min for 24 timer, er jeg nærmest klar til at flytte til indre by. Jeg orker ikke transport problemer efter byture og dét selv at skulle indrette en lejlighed ville være fantastisk. Indtil da er det dejligt at vide man kan crashe, hvis klokken bliver for mange.
Men en god ting ved at være tilbage i skolen er at se velkendte ansigter. Jeg har ikke set det store selskab i denne ferie, så at se ens klasse og ens venner efter deres ferier etc. er et stort plus. Tilmed er det faktum at ens karakterer og stræben efter at lære mere langsomt stiger også et stort plus, da jeg føler jeg bliver... værdsat. At jeg nu kan vise hvad jeg egentlig kan. Bare det er 7 eller over, så er jeg lykkelig!

Ingen kommentarer: