Har du fulgt med situationen om Kony? Skal du med d. 20. april? Jeg vil stærkt opfordre det, på trods af jeg selv ikke når at være med om natten - derimod vil jeg være med om dagen, begynde lidt før de andre.
Spørgsmålet om hvorvidt vi andre kan være med til at hjælpe besvares i den efterfølgende video, der er uploadet (ref.: KONY 2012: Part II - Beyond Famous). På grund af den ekstreme opmærksomhed Kony 2012 har fået på meget kort tid har det formået at opretholde fokus på det store problem i især Amerika. Jeg selv tror fuldt og fast på, at vi, som individer i et samfund, kan gøre en forskel ved at kræve opmærksomhed fra medierne - de er trods alt den 4. statsmagt. Derfor opfordrer jeg jer, bloggere, læsere, surfere, at sætte jer ind i selve begivenheden d. 20. Jo flere desto større opmærksomhed. Det ville være et kæmpe skridt mod bekæmpelsen af denne kriminalitet.

Ingen kommentarer: