Modtog ikke mine T-shirt kjoler i dag og skal ikke ud at shoppe i morgen - i stedet skal jeg i skrivefængsel. Det bliver... interessant. 2,5 times fokus på en essayøvelse, der egentlig bare burde overstreges. Men nej.

En anden ting er, at der er egentlig ufatteligt mange, bloggere især, der reflektere over deres tøj-stil og måde at fremstille sig selv på lige for tiden. Jeg er lidt i selv samme situation - eller vejret skal bare blive lidt varmere, så jeg kan få luftet alle mine lækre varer fra udlandet - og jeg tænker, at man burde egentlig bare stole på sig selv i denne situation. Det er udelukkende en kamp man har med sig selv og ingen andre. Derfor er det vigtigt, at du stoler på dig selv og ved at du, som person, har kontrol over dig selv og den du gerne vil være/den du er. Og det er selvfølgelig vigtigt med støtte og at snakke med nogen om det, hvis det tager overhånd.

Eksempelvis, det kender jeg i hvert fald selv, når man sidder på Facebook og tilfældigvist surfer over på en af ens venners venner, der bare er så flot. Har det flotteste hår, de flotteste stænger, er slank og har et smukt ansigt. Man misunder vedkommende, men det er hhv. ikke ensbetydende med man selv er særligt meget grimmere.

You are not the ugly friend - no.


Ingen kommentarer: