Prøver at komme i gang med de to afleveringer til fredag. Men det er svært... Meget svært... Jeg kan mærke min lyst til skole, lektier og dét med at komme hjem sent og bare vide, at man er her for at knokle formindskes... Pessimisme er ikke min stærke side, men jeg er så træt, så træt...

Jeg savner Amsterdam, jeg savner ferie, jeg savner Philip - åh hvor jeg savner dig, min ven -, jeg savner ikke at skulle tænke på studier, SRP og huer, og jeg savner at have en rygsæk på ryggen, opsat hår og et smil på læben...

Det er forfærdeligt. Jeg har det skidt over det, men der er noget der har ændret sig i mig. Jeg er boglig, faglig, og jeg kan finde ud af mine ting - men jeg keder mig. Jeg keder mig noget så grusomt, og jeg føler ikke, at jeg er bygget til at skulle have de her fokuspunkter. Jeg vil løbe efter toget, bussen, efter flyet! (vi missede vores fly hjem i Amsterdam, av) Jeg vil have alle mine ting i en rygsæk, jeg vil miste ting, jeg vil spise billig mad, jeg vil gå byer flade, jeg vil indsnuse den friske luft - ikke sidde bag en skærm som nu!

Jeg skriver egentlig det her indlæg for at komme ud med frustrationer og tanker, som har influeret mit sind. Facebook er også begyndt at gå mig på - at være så afhængig af et stykke medie, det er jo sygt! Sådan har jeg det heldigvis ikke med Blogger... Det er der bare - hvis jeg nu har brug for det... Jeg læser egentlig heller ikke blogs mere... Det er her bare... Når jeg har brug for det...

Jeg fik stjålet min iPhone i Amsterdam - i det øjeblik brød jeg sammen, for jeg anså min mobil, som livsnødvendigt, men jeg indså efter, at den afhængighed af et sådan stykke elektronik er værre end afhængigheden af Facebook. Jeg har det helt skidt med det - jeg har det forfærdeligt med det! Jeg er begyndt at tænke mere og mere over især materialisme og forfængelighed, og det frastøder mig. Jeg har ikke lyst til at føle mig så afhængig af sådanne medier eller teknologier - og det er det samme med computeren (dog er computeren mere et skolebrug end et underholdnings) - eller er det?

Man kan vel argumentere for, at computeren ligeledes er til underholdning, og det har det da været. Eksempelvis før så jeg resten af 10 Things I Hate About You. Det er jo underholdning, et afbræk fra skolesagerne. Men ARGH jeg vil ikke have det sådan her. Jeg vil virkelig ikke være materialistisk eller forfængelig eller afhængig. Jeg bliver mere og mere draget af ideen at tage afsted! Jeg har ingen penge, men at tage afsted når jeg så har fået SU... SU er jo også materialistisk egentligt... Og forfængeligt...

Jeg burde gøre som Christopher McCandless... Flygte så snart jeg har chancen - uden penge, tomle derudaf. Jeg vil til Australien - det er mit mål, som hans var Alaska. Men jeg kan snart ikke vente mere... Det bliver sværere og sværere...

1 kommentar:

hende C.. sagde ...

kan følge dine tanker