Livet er pt. helt ok. Jeg sidder med te, med Daughter ud af højtalerne, med undulater i bur bag mig, og med to stakke af noter til de glemte afleveringer. På trods af man normalt ikke sammenligner afleveringer med weekenden, så er det faktisk dejligt at sidde stille og roligt med sine lektier uden at føle pres for afleveringstider, for ting man skal nå eller lign. Jeg skal intet i den her weekend.

Skulle have været i byen med nogle venner i går, men to af dem aflyste, så Asta og jeg satte os hjemme på mit gulv, røg vandpibe og legede med der-var-engangskameraet. Og jeg må sige; bedre alternativ findes der ikke til bytur og tømmerboys. Lidt senere kom Casper og joinede os, og jeg må sige: Det er længe siden jeg har haft så god en aften.

Håber I nyder tilværelsen - jeg vender tilbage!

Ps. jeg købte forresten skoene og trøjen fra forrige indlæg. Det føles fantastisk.

Ingen kommentarer: